Ciocolata in aluat fraged impletit



Intr-una din editiile emisiunii "Next star" am vazut un copil facand asa ceva, adica a invelit o ciocolata intr-o foaie de aluat fraged si a copt-o in cuptor. Arata atat de apetisant incat nu am rezistat si am cautat reteta pe internet. Am gasit si am facut-o, deci pot sa v-o impartasesc si voua.

Ingrediente

- 1 ciocolata simpla (sau chiar 2!)
- 1 foaie de aluat fraged congelat, cumparat de la magazin
- 1 galbenus pentru uns aluatul

Cu aluatul e simplu, pentru ca are instructiuni pe ambalaj si doar am urmat instructiunile de dezghetat si de copt. Deci am lasat aluatul sa se dezghete la temperatura camerei.
Cand s-a dezghetat, am dat drumul la cuptor sa se incalzeasca la 200C, adica la foc potrivit spre mare.
Am desfasurat foaia de aluat pe o bucata de foaie de copt. .Eu m-am gandit sa fac 2 ciocolate in aluat si am luat una alba si una cu cacao. Fiind ciocolate normale, am constatat ca intrau la fix intr-o foaie de aluat, asa ca le-am pus in mijloc, pe lungime.


Partea cea mai "complicata" este impletirea aluatului, dar dupa ce am vizionat cateva video cu aceasta reteta, nu mi s-a mai parut complicata.
Am  taiat capetele drept. Partile laterale de la capete se taie, asa ca mi-au ramas 4 fasiute pe care m-am gandit sa le fac saratele.



Apoi am facut niste taieturi laterale, in dreptul fiecarei patratele de ciocolata, de o parte si de alta a ciocolatei, ca sa obtin niste fasii. Am impletit fasiile foarte usor, petrecandu-le una peste alta, in forma de spic.Capetele le-am indoit peste ciocolata




Am pus prajitura in tava cu ajutorul foii de copt si am asezat si cele 4 saratele pe margini. Am uns aluatul cu galbenus.




Am ras putin parmezan pe care-l aveam ramas prin frigider si am pus peste saratele.




Am pus prajitura in cuptor la 200C - cum am pus cuptorul de la inceput - pentru 25 minute, pana cand s-a rumenit frumos. Daca era doar o singura ciocolata trebuia sa stea cam 20 de minute. Saratelele s-au facut mai repede, in doar 10 minute, asa ca le-am scos de indata ce s-au rumenit.



A fost intr-adevar delicioasa! Este la fel de buna si calda si rece.



Pofta buna!

Comentarii

Postări populare